Pacific Drum Battle-2012

Pacific Drum Battle

Организаторы объявили о начале регистрации. Событие, начавшееся чуть ли не случайно 3 года назад, привлекло столько внимания, что просто обязано было продолжиться.

Впервые о конкурсе барабанщиков "Pacific Drum Battle" компания Зинтеко объявила на ежегодной выставке "Український музичний ярмарок - 2010". Этот год запомнился резким появлением новых лиц, решивших сыграть, и большим количеством музыкантов (Diezel, гр. "Green-Grey", Евгений Галич, гр. "O.Torvald", Олег Coбчук, гр. "С.К.А.Й.",  Галина Кудрина, гр. "Диверсанты", Анна Добрыднева, гр."Пара Нормльных"), в роли ведущих, выражавших респект барабанам и барабанщикам. Финал конкурса прошел в клубе Аrena Dance Club в рамках Diezel Jam-Session. Все происходило нереально быстро и весело.

В 2011 году при поддержке в организации и проведении со стороны творческого проекта “"Mephisto", школи барабанщиков "Skysticks", а также Комюнити украинских барабанщиков http://drummer.org.ua/ "Pacific Drum Battle" стартовал с презентации семи серий барабанов PDP (Pacific Drums & Percussion) в Байк-рок-н-ролл клубе “Route 66”. Там же проходили отборочные туры конкурса и торжественное награждение победителей.

Главной особенностью года стало возрастное разделение на категории 'основной состав' и ‘кids’ а также привлечение широкой судейской коллегии (Мачулин Виталий Михайлович – педагог Киевского института музыки им. Р.М.  Глиера, Ложечник Александр Александрович – руководитель ансамбля “Percussion Soul”, преподаватель музыкальной школы для взрослых, Селезнев Александр - организатор и преподаватель школы барабанщиков Skysticks, участник проэктов SteelBeat, Ka Trio, Горай Сергей – бас-гитарист группы Табула Раса, Ткачук Захар – барабанщик, представитель творческого проекта Mephisto, Демин Максим - перкуссионист, преподаватель. Участник Международной ассоциации перкуссионного искусства (PAS), Тарасенко Олег - бас-гитарист группы С.К.А.Й., Грищук Александр - гитарист группы С.К.А.Й., Охрытков Виктор Николаевич – мастер по производству ударных инструментов, Чураков Михаил – продюссер компании Эм-Си Интертеймент (экс- продюссер группы Грин Грей)). Помимо жюри (в отличие от первого драм-баттла, где победителей определяли исключительно зрители-слушатели количеством апплодисментов), аудитория влияла на результат голосованием на http://drummer.org.ua/.

По предварительным данным основной новостью "Pacific Drum Battle-2012" должны стать совместные действия и поддержка проекта RockKidsUA, целью которого является поиск талантливых детей и способствование развитию новой, детской музыкальной культуры в Украине.

Со стороны организаторов шагом вперед стало создание официального сайта http://www.pacificdrumbattle.ua/  а также привлечение СМИ.

В планах увидеть поколение Бонэмов-Морелло-Риччей-Джорджиссонов-Гэддов-Мейсонов-Портных-Уоттсов-Смиттов-Блеки-Ломбардо-Террана-Олдриджей... из Украины!

 

 

Читайте також - Титани западної музики

Топ концертів

Історія рок-н-ролу містить чимало подій, що кардинальним чаном впливали на розвиток жанру. Оглядачі музичного журналу "Ролінг Стоун" спробували визначити двадцять епохальних рок-концерів. Це своєрідні віхи, або дороговкази у майбутнє рок-музики. Початок того руху, на думку Девіда Фріка з "Ролінг Стоун", припадає на 29 серпня 1966 року, коло у сан-франциському "Кендл-Парку" відіграли свій останній офіційний концерт знамениті BEATLES. Протягом 33 хвилин BEATLES виконали 12 пісень, що потонули в несамовитому галасі 25-тисячної аудиторії. На той час народилась нова концепція концерту, як такого, її запропонували представники американського андеграунду - група ДЖЕФЕРСОН ЕЙРІІЛЕЙН і ГРЕЙЇФУЛ ДЕД. Ця концепція базувалася на тісному контакті з публікою, жорс­тко лімітований концертний час замінено на користь вільної імпровізації. Словом, рок виростав з коротеньких штанців "трьох акордів", набирав силу, а разом з ним - нову армію прихильників. Отже, 20 кращих рок-концертів, згідно висновків кращих журналістів з "Ролінг Стоун":

4. BEATLES (БІТЛЗ). Лан "Епл Рекордз", ЗО січня 1969 року 

В цей день BEATLES зіграли п'ять компози­цій - "Донт лет мі даун" Джона, "Ай гот е філін" Пола, "Уан афтер дод" і двічі - на початку і наприкінці "Гет Бек". Свідками таємного виступу на даху будинку фірми "Епл Рекордз" стали близько десятка глядачів - Йоко Оно, Морін Стар, декілька колег та приятелів з "Епл", а також операто­ри документального фільму "Лет іт бі" під керівництвом режисера Майкла Ліндсей-Гога. Це був перший, хоча й неофіційний, виступ BEATLES від часу концерту в "Кенд-лстік Парку". На півгодини BEATLES поверну­ли колишню магію, хоча група існувала вже чисто номінативне. Конфлікти згодом посилились і у 1970 році це призвело до остаточного розпаду.

 

5. ROLLING STONES (РОЛІНГ СТОУЙЗ). Турне по США, лишопад-грудень 1969 року 

Менеджер Сем Катлер кожного вечора відкривав виступи словами: "Леді і джентельмени! Перед вами найбільш визначна рок-н-рольна група світу..." Хоча.Мік Джегер не любить згадувати про це, тоді музиканти дійсно впевнились, що вони - найкращі виконавці рок-н-ролу. Такого успіху вони більше не досягали. Концерти у нью-йоркському Медісон-Сквер-Гаден 27 та 28 листопада записані на платівках, а амери­канські прихильники РОЛІНГІВ просто скаженіли від захвату. Візит групи до США відкрив нову епоху концертової практики, коли виконавець повністю готував виступ. Група сама розробляла сценографію, обирала виконавців підтримки (Чак Бері, Тері Рейд, Бі Бі Кінг, Айк та Тіна Тернер), подорожувала з власним освітлювальним та звукопідсилюючим комплектом. Вперше ROLLING STONES використали монітори підзвучки, щоб, нарешті, самих себе чути на концерті. Джегер згадує:

- Після цього я бачив Ленона, щоб розпо­вісти йому про те, як воно було. BEATLES не їздили в турне тому, що не чули себе... і я сказав Джону: "Тепер вже усе не так. Ти можеш виходити і грати - люди слухатимуть і кричатимуть “Браво!” Але для них це вже було запізно…”

Американське турне ROLLING STONES проходило між двома трагічними випадками. 3 липня загинув Брайєн Джонс, якого замінив Мік Тейлор, інша подія відбулась 6 грудня у південній Каліфорнії. Безкоштовний концерт в Альтамонті, який завершував турне, перетворився на справжній жах. Члени моторизованої банди "Ангели пекла" влаштували справжнє побоїще...

Як би там не було, турне стало фактом історії, яке засвідчило, що ROLLING STONES були дійсно кращою рок-н-рольною групою світу.

 

6. Jonn Lenon & PLASTIC ONO BAND (Джон Ленон та ПЛАСТІК ОНО БЕНД).

Стадіон "Версіті", Торонто, 13 вересня 1868 року.

- О'кей, ми зіграємо деякі речі, які знаємо, але раніше разом ніколи не виконували - цими словами Ленон відкрив концерт. Дійсно, група була зібрана лише за кілька днів до концерту. Поява одного з членів BEATLES у Торонто не була надто оригіналь­ною подією, оскільки виконувалися клясичні композиції 50-х років, та дві-три ленонівських гіти плюс вокалізи Йоко Оно. До речі: до команди Джона входили Ерік Клептон, басист Клаус Ворман та ударник Алан Байт (пізніше прославиться у групі YES). Як би не оцінювали цей епізод у житті Джона Ленона, він став переломним моментом його кар'єри. Виступ записаний на платівці "Лив піс ін Торонто" (1969). Це був публічний прояв незалежности від BEATLES, зворотом доліверпульських рок-н-рольних коренів та улюбленої концертової діяльності. Концерт у Торонто був одним з небагатьох спільних виступів Джона і Йоко Оно. У грудні наступ­ного року вони зібрали для благодійного концерту ПЛАСТІК ОНО СУПЕР БЕНД - Еріка Клептона, Джорджа Гарісона, Кейт Мун, Делані енд Боні. Після того Джон та Йоко брали участь в таких різноплянових акціях, як збір коштів для дітей-інвалідів, сприяння звільненню з в'язниці Джона Сінклера.

Якщо Ви помітили помилку
в тексті, виокреміть її
та натисніть Ctrl + Enter

Виправити помилку  тексті


Дискографія українських
виконавців та гуртів
на CD і DVD

Увесь спектр української музики:
нові cd-релізи, рецензії, огляди


Анализ сайта